PERSONAL BLOG

BB ИЛИ CC КРЕМ? РАЗЛИКИ И ПРИЛИКИ...

2 октомври 2013 г.

Здравейте момичета, тъй като напоследък BB и CC кремовете стават все по-популярни и използвани от милиони жени по света реших в този пост да ви споделя моето мнение за тях. Скоро на пазара ще пуснат и DD крем,които ще бъде както за лицето,така и за тялото,въпреки че от частност има вече такива продукти,но са BB или CC кремове.



Ще започна с BB кремовете.За какво служат те и какво трябва да очакваме от тях?!
BB крема служи да хидратира,прикрире,освежи,озари и направи кожата на лицето ни с равен и сияен тен,малко по-късно направиха и BB кремове за смесена и мазна кожа,които имат същите финкции като нормалните,но и да матират и предпазят кожата ни от омазняване. Текстурата на повечето BB кремове е кремообразна. Имат само по няколко универсални цвята,които би трябвало да съвпадат с всички тонове и подтонове на цвета на кожата. Както повечето жени и аз,когато ги пуснаха на пазара нямах търпение да ги пробвам и ето,че ще ви разкажа кои са ми харесали и кои не!
Искам само да добавя,че за моят тип кожа все още не съм намерила подходящия BB крем.

BB Skin Perfecting by Clarins
Това е ВВ крем,който обичам,въпреки,че не матирва кожата ми така както бих искала,но за лятото е любим мой продукт,хидратирва,озарява и придава невероятен шоколадов тен на лицето ми и прикрива добре недостатъците.



BB cream+Primer by Pupa
Купих от любопитство,но както знаете той също е мой любим продукт,първо защото цветът нюд пасна идеално на моята кожа и второ,защото даден за всякъкав тип кожа мога да кажа,че върши добра работа като такъв. Има обстойно ревю за него в блога.

BB cream by Garnier за смесена към мазна кожа
Освен,че не си улучих цветът няма нищо друго което не ми харесва в този ВВ крем :) Справя се отлично с това,което обещава.Ще направя подробно ревю.

BB cream by Clinique
Толкова много исках този ВВ крем,че когато беше в ръцете ми бях на 7то небе и какво се оказа,че е ужасен,много гъст,невъзможен за разнасяне с ръце,пък недай си боже с четка.Добре,че успях да го върна.

BB Diorskin Nude
Бяха ми подарили около 10 мостри на този ВВ крем и го ползвах в продължение на около 3 седмици резултата беше,че след 1 час бях лъснала ужасно.Като цяло озарява и придава много свеж тен на кожата,но просто не е за мен.



Color Correcting или така наречения CC крем с какво той е по-различен от ВВ крема?
Тук говорим за продукти,които трябва да имат функцията да прикриват зачервявания и петна по лицето и да му придават бляскав вид много натурално. За разлика от ВВ кремовете,СС са излючително леки и много подходящи за летните месеци. Брандове като L'oreal направиха цяла сериа с СС кремове,цветни за различните несъвършенства и петна,руж и коректор.


                                                     

До сега аз съм пробвала само два СС крема:

Nude Magique CC cream by L'oreal  в зелен тон,изключително лека текстура,която се справя отлично с зачервяванията по лицето и му придава еднаквост и свежест.

Superdefense CC cream by Clinique е малко по-тежичък от колкото очаквах,прикрива добре недостатъците и придава хубав свеж вид на кожата.

Pupa e Colistar имат и СС и ВВ кремове за тяло,които имат финкцията за прикрият несъвършенствата,разширшни вени и капиляри.


                                          всички снимки са от интернет

Като заключение искам да кажа,че колкото и да се стараят да ни накарат да мислим,че ВВ и СС са много различни,за мен разликата е минимална. Единственото е,че някои от ВВ кремовете са доста тежки и отлично могат да свършат работа вместо фондьотен,а при СС крема това го няма,те прикриват недостатъците,но кожата остава супер нюд.

 Нито единият от кремовете неможе да замени функциите на хубав хидратантен крем или коректор.

Това беше в общи линии моето мнение за ВВ и СС кремовете.Споделете ми вие какво сте използвали и кой от двата ви харесва повече??
                             Надявам се да съм била полезна:)))

                                                          Kissss

10 коментара

  1. За първи път си купувам подобен крем. Купих си CC Bioten-6,49лв. + подарък мляко за почистване на лице за комбинирана кожа,т.е идеално за мен :) Трябва да призня,че съм очарована:) има доста добра покривност, но е едновременно лек. Лицето ми изглежда супер, но все пак да не прибързваме, ще видя след няколко часа дали няма да ми лъсне кожата хихи
    ПС: Супер ревю си направила :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,ще се радвам ако споделиш отзиви след известно време на СС крема :)

    ОтговорИзтриване
  3. Днес си купих CC крема на Bioten и мисля, че ще съм доволна от него! Имах BB крема на Garnier, но това беше първият такъв продукт, който съм пробвала и не мога да изкажа много отзиви. Ще видим този как ще се справи като го пробвам :)
    Супер публикация!

    ОтговорИзтриване
  4. Очаквам да споделиш мнение :)
    Взе този новият ли? На който е написано 100% натурален?

    ОтговорИзтриване
  5. и аз не виждам кой знае каква разлика между ВВ и СС кремовете, всичко в крайна сметка се свежда до това да си намериш точния. аз почти пропуснах ВВ-тата след един-два кофти опита и направо се пуснах на СС-тата. Много съм доволна от СС-то на Rachel K, чуден цвят и чуден за разнасяне, направо може и за ФДТ да мине, ако се сложи повечко. Последното СС, което взех е на Lumene и също съм много доволна, ето този вече мога наистина да го ползвам и като крем (иначе винаги под другите слагам и хидратант) НО, той почти няма цвят, по-скоро само озарява,но цвят-нула.Подобно СС имат и Etude House, него направо го ползвам само като хайлайтър или супер тънък слой, иначе ще светя в тъмното :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз предпочитам ВВ пред СС обаче,някак си по намирам за моят тип кожа.

      Изтриване
  6. Аз използвам BB крем на Гарние и съм най-доволна от него.Реших да разнообразя и си взех на Мейбълиин - ужасен е. Трудно се разнася, оранжевее и стои като наплескан, изобщо не покрива. Така че, макар и по- евтин на Гарние си остава номер едно за моята кожа.Не винаги високата цена на даден козметичен продукт е еталон за качество. СС крем не съм ползвала все още, но както разбирам е за по- чувствителни кожи.Моята е без червенини, петна и други несъвършенства, така че BB си остава отлично решение. И да не забравяме, че и най-хубавия продукт няма смисъл, когато е поставен на непочитено и неподдържано лице :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно си права на хубава кожа и правилен цвят ВВ,СС или фнд всичко става прекрасно.

      Изтриване
  7. И аз не харесах този на Диор, малко гъста и тежка текстура ми дойде :)

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен,чета и отговарям на всеки с удоволствие :)

© GALINA BLETA. Design by FCD.