PERSONAL BLOG

СБОГОМ ЦЕЛУЛИТ!

9 октомври 2015 г.

Целулита е онова нещо,което кара кожата ни да изглежда все едно под нея има бучки. Всъщност целулита е натрупване на мастна тъкан,която избутва съединителната на подкожието и кара кожата ни да изглежда като "портокалова кора".По-често от целулит страдат жените,обикновено след пубертета и броят им е наистина висок за жалост (една от тях съм и аз).За целулита има много причини,като най-често срещани са нездравословният начин на живот,хормонални изменения,вредни навици (тютюнопушене,алкохол) и стрес. Ето защо много от жените след раждането установяват,че имат целулит,който се получава по време и след бременността.Също така много от храните,които консумираме водят до появата му (захарни изделия,рафинирани въглехидрати,прекомерна употреба на сол и бяла рафинирана захар).Вижте статията ми с "Храни,които никога няма да купя".
Веднъж появил се целулита е много труден за премахване,дори да не кажа невъзможно.Нужни са изключително много усилия години наред,за да успеем да се справим с него.Стриктно меню,спорт,никакви вредни навици,масажи,качествена козметика и в някои случаи хранителни добавки...и дори тогава не е сигурно,че ще се отървем от него на 100%. И тъй като не всеки от нас има възможността да следва стриктно всяко от тези неща,поне можем да се опитаме да следваме няколко,които също ще ни помогнат в битката.
Аз залагам на храната,качествена био козметика,спорт под формата на дълги разходки и домашни масажи (дори преди време си купих и уред).
Имам целулит от около 7 години и при мен се получи след като напълнях (от ядене и седене) около 25 кг.,моят се разположи върху бедрата и дупето,въпреки че напълнях навсякъде,това са моите проблемни портокалови зони. Признавам си,че няколко години наред не обръщах никакво внимание на този проблем и не ползвах никакви продукти,освен мляко за тяло след всеки душ.Започнах да се замислям за този проблем едва,когато разбрах,че съм бременна 2010 година и нещото,което използвах през цялата бременност и няколко месеца след това беше чисто бадемово масло,мажех цялото си тяло с него.За щастие бременността не ми донесе допълнителен целулит и не промени състоянието му,за което се радвам разбира се.
Съзнателно започнах да ползвам антицелулитни продукти,когато преминах на екобио козметика.И отново започнах с бадемово масло.След него продукта,който много ми помогна да видя кожата си значително по-еластична и изгладена в областта на бедрата е Weleda Birch Cellulite Oli и все още си ми е фаворит и го препоръчвам с две ръце.
От два месеца тествам нов продукт,за които ще ви разкажа в тази статия,а именно ...

 Anti-Cellulite Hot Chili&Ginger на Wooden Spoon


Бленда с люто чили и джинджифил използвам от края на юли.Консистенцията на продукта е олеобразна,не гъста и ухае приятно именно на нещо средно между чили и джинджифил.Използвам го на влажна кожа,като слагам малко количество в дланите си и го затоплям след това масажирам до пълното попиване на продукта.Правя го след всеки вечерен душ,както обикновено на влажна кожа. Не оставя мазни следи и не цапа дрехите.

Резултати: За два месеца употреба кожата ми в областта на бедрата и дупето е значително по-изгладена и еластична.Освен това обиколката на бедрата ми е намаляла с почти 1 см.,което ме втрещи,защото август бяхме във ваканция и почти всяка вечер по вечери и хапвах без да броя калориите,когато се разчетох обаче разбрах,че е от маслата от чили,джинджифил,копър и розмарин,които имат функцията да подобряват кръвообращението и премахват подкожната вода.Харесвам много маслото,дава ми именно това,което търся в анти целулитен продукт и разбира се не очаквам чудеса,а и не прави такива.В момента бутилката е наполовина и ще изкарам още два месеца със нея,но определено ще си взема втора и ще го тествам цяла зима и пролет,за да видя при подобен дълък курс какъв ще е резултата.На пролет ще ъпдейтна поста,за да ви кажа резултатите и тогава.

 Anti-Cellulite Hot Chili&Ginger на Wooden Spoon можете да намерите в почти всички онлайн магазини за био козметика,цената е около 30 лв. за 100 мл. и получаваме 100% натурални съставки,90 % от сертифицирано биологично земеделие и всичко това в стъклена бутилка от тъмно стъкло,което е най-добро за натуралната козметика тъй като не позволява слънчевите лъчи да преминат през него.

Ще съм радостна ако ми споделите вашите продукти за борба с целулита.
Надявам се поста да ви е бил полезен и интересен.

Усмивки,






1 коментар

Вашият коментар е важен за мен,чета и отговарям на всеки с удоволствие :)

© GALINA BLETA. Design by FCD.