PERSONAL BLOG

Моркови и Люляк от Handmaids Cosmetics ||Ревю

19 март 2015 г.

Здравейте,момичета  
След малко повече от месец ползване на два български продукта на Handmaids Cosmetics,реших да ви разкажа моето мнение за тях. Знаете,че винаги съм в търсене на натурална българска козметика и когато открих тази след едно ревю на Пири от www.empirina.com,реших че трябва да пробвам нещо.Попаднах на една промоция около Св.Валентин и поръчах двата продукта,за които ще ви разкажа днес. Поръчката пристигна много бързо и човека с който контактувах беше супер любезен и отзивчив.
Приятно четене :)


Опаковката и на двата продукта е метална кръгла кутийка,която се отваря и затваря със завъртане. Стабилна е,удобна и красива (въпреки,че знаете моята мания към стъклото и айр лес помпите),но бъркането с пръсти не ми харесва особено. Нека ви разкажа за всеки продукт по отделно моето мнение :)

Крем за лице Lilla


Получаваме 40 гр,продукт с цена 18,50 лева. Кремът бял на цвят с лека консистенция,която попива сравнително бързо и ухае на нещо средно между зехтин и цветя,ароматът не е натрапчив и не се запазва дълго върху кожата.


Състава се състои от: Вода,зехтин,грицерил стеарат SE (анионен емулгатор от растителен произход, получени чрез естерификация на глицерол със стеаринова киселина),глицерин,парфюм от люляк,бензилов алкохол (който играе ролята на консервант в натуралната козметика),дехидрооцетна киселина (което се използва като консервант,против гъбъчки и бактерии в козметиката),Френска лилава глина,ксантанова гума (сгъстител),cinnamal*,eugenol*,limonene*,linalool*. (и четирите са алергени и това,че кремът може да предизвика алергична реакция е описано на етикета,което е голям плюс)
* Които се срещат натурално в люляковият екстракт.
Срокът на годност е до август 2015 година.


Какво ми хареса в този крем:
Попива бързо
Не е много мазен
Лека консистенция
Хидратира добре

Какво НЕ ми хареса:
Оставя мазен филм върху лицето,въпреки че не е с мазна консистенция
Не става като дневен крем за смесена/мазна кожа,за проблемна да не говоря (защото няма нищо, с което да се погрижи за пъпки или несъвършенства)
Ползвайки го като нощна грижа на сутринта кожата ми беше лъснала ужасно в Т зоната.

С две думи кремът не е за моята кожа,не е никак лош,но е за дами с нормална и суха кожа. Не съжалявам,че го купих,но няма да повторя покупката.

И сега преминавам към Околоочният крем Carrot Eye


8 гр, продукт и цена 12,80 лева. Кремът е леко жълтеникав на цвят и мирише силно на моркови,миризмата не е от най-приятните,но за щастие не се задържа дълго.Консистенцията е лека,не гъста и се разнася лесно.


В състава има: Вода от роза дамацена,шипково масло,масло от жожоба,грицерил стеарат SE (анионен емулгатор от растителен произход, получени чрез естерификация на глицерол със стеаринова киселина),глицерин,бензилов алкохол (който играе ролята на консервант в натуралната козметика),дехидрооцетна киселина (което се използва като консервант,против гъбъчки и бактерии в козметиката),ксантанова гума,масло от семена на морков,limonene*.
*Който се среща натурално в морковеното масло
Състава ми харесва,защото побира екстракти и масла подходящи за бръчки.
Срокът на годност е до юли 2015 година.


Какво ми харесва в крема:
Лека консистенция
Попива бързо
Не оставя мазен филм
Хидратира много добре очният контур през целият ден

Какво НЕ ми харесва:
Ароматът
И това,че след месец ползване не видях ефект върху фините линии или заглаждане на контура

Нямам видими бръчки,а по скоро фини линии,но виждайки как други кремове са ги заглаждали до известна степен,ме разочарова,че с този крем не постигнах това. Въпреки това ми харесва и ще си го изхабя до край с удоволствие. Препоръчвам го на дами до максимум 35 години,защото мисля,че няма анти ейдж ефект и след тази възраст е добре да ползваме кремове с по-богат състав.

Надявам се да съм била полезна и ми споделете дали сте пробвали нещо на Handmaids Cosmetics...

Продуктите можете да закупите от сайта на фирмата тук.

Усмихнат ден 

16 коментара

  1. Страхотно ревю! Аз ползвам в момента околоочния крем и доста ми допада, разбира се от може би седмица и половина, което е прекалено малко. Не знам дали си въобразявам, но мисля , че леко изсветли тъмните ми кръгове.

    ОтговорИзтриване
  2. Това са винаги слабите места на натуралната козметика заради маслата - тежички и лепкави с прекалено силен аромат понякога.

    ОтговорИзтриване
  3. Имам околоочният крем. Харесва ми, миризмата не ме дразни но консистенцията ми се вижда някак странна. При мен, макар да не заглажда фините линии, някак омекотява зоната под очите и усещам самата кожа по-хидратирана. След като го изхабя определено ще пробвам друг околоочен.

    ОтговорИзтриване
  4. Да и при мен хидратира добре,като цяло не е лош,но не е моят крем :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ммм зависи,Боби. Не всички са такива,много зависи как е формулиран състава,какво има в повече и по малко и така,а за аромата,повечето продукти,които ползвам (като изключа билките) ухаят много добре. Има натурална козметика и НАТУРАЛНА козметика,определено не всички могат да се сложат по общ знаменател,напоследък пробвах доста луксозни био продукти и съм очарована.

    ОтговорИзтриване
  6. Възможно е не знам,аз нямам и не мога да знам дали има ефект за този проблем :)

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно ревю! Аз съм хвърлила око на околоочния крем и мисля да го изпробвам. :)

    ОтговорИзтриване
  8. И аз не го усещам като моят :) харесала съм си на handmade naturals да пробвам след този. Някакви мнения за него? :)

    ОтговорИзтриване
  9. Да, права си, Гале. Има балансирани натурални продукти с изпипана констистенция и текстура, които не оставят мазен филм и не дават разни неприятни ефекти, но масовите са така. За уханието нямма предвид, че не ухаят толкова добре, колкото, че някои миришат доста силно и натрапчиво. За луксозната натурална козметика не мога да коментирам, защото не съм ползвала такава.

    ОтговорИзтриване
  10. Нямах търпение да прочета мнението ти за точно тези продукти.В момента съм се заела да проуча и експериментирам с неща на български handmade марки.Жалко за крема за лице,явно няма да е подходящ за моята кожа,но околоочния ще го включа в wishlist-а за тази година.

    ОтговорИзтриване
  11. От две седмици и половина ползвам крема за лице с люляк, сутрин и вечер. Още от първия път съжалих, че дадох толкова пари за този крем. Миризмата му е приятна, но не ми допада изобщо, макар че моята кожа е смесена, предпочитам да използвам мазни кремове. Попива добре, но наистина както Галя пише, остава филм. Ще го изхабя но никога няма да си го взема повече. Гале имам въпрос, може ли да се маже лицето с чисто кокосово масло? И имаш ли мнение за кремовете на Веледа за лице? :) Супер публикация, с голям интерес я прочетох. Исках да разбера само на мен ли не ми допада крема... :)

    ОтговорИзтриване
  12. Според мен просто не е за смесена и мазна кожа,идва тежък,за нормална и суха би се отразил добре.
    Силве не мисля,че чисто кокосово масло за лицето ще ти се отрази добре при смесена кожа,виж агран или жожоба,да. Не не съм ползвала все още,но ми се иска да пробвам този със шипка,който е за смесена кожа. Радвам се,че поста ти е харесал :)

    ОтговорИзтриване
  13. Веселина сподели някои продукти,които са ти харесали :)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря! И да кажеш дали ти е харесал :)

    ОтговорИзтриване
  15. Веднага щом натрупам повече впечатления ще споделя .
    Сега се радвам на екфолианта за лице на Dihana Cosmetics.Доволна съм.Почиства много добре и същевременно сякаш подхранва,щом след употреба не чувствам нужда от допълнителна хидратация.
    Опитвам се постепенно да подменя всичката си козметика с натурална и био такава.А идеята за ръчно направените продукти много ме запали.Хубаво е ,че и тук в България има хора ,които създават с ентусиазъм и разбиране подобен тип грижа за кожата .

    ОтговорИзтриване
  16. Не съм го пробвала,имам този за мазна и проблемна кожа.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен,чета и отговарям на всеки с удоволствие :)

© GALINA BLETA. Design by FCD.