PERSONAL BLOG

MAJESTIC DROP by WOODEN SPOON-КАКВО МИСЛЯ АЗ...

3 март 2021 г.

Сълзи от средиземноморски мастикови дървета,екстракт от солянки,екстракт от хлорела събрани в едно e Majestic drop! Още,когато за първи път прочетох за него,знаех че ще очаквам много. Разработен от опита Wooden Spoon и с любовта,която те влагат във всеки продукт подозирах,че ще е велик. Majestic drop не е просто нощен серум,той е побрал уникални съставки,които се грижат изцяло за кожата на лицето,за да запази нейния сияен и млад вид възможно най-дълго.

Освен,че помага за изглаждане на фини линии и бръчки,той има регенериращ и анти-полюшън ефект (неутрализира замърсяващите частици),което е голям плюс предвид замърсената градска среда,в която живеем.

Използвам Majestic drop малко повече от месец предимно като нощна грижа,както съветват от бранда. Казвам предимно,защото знаете,че не слушам много и си правя мои тестове винаги с продуктите :)

Пристига ми в ранния следобяд и още същата вечер след щателно разгримиране се мацнах с него. Очевидно беше на сутринта,че в еуфорията ми да го изпробвам съм прекалила с количеството :)) Освен това го сложих на сухо лице,защото мислех,че така трябва,предвид че не е тежък като маслените серуми.

(винаги съм ви казвала,че продуктите,които остават върху кожата трябва да бъдат и дозирани правилно,за да имат максимален ефект)

Бях доста омазнена,особено в Т зоната беше лек ад. На следващата вечер си казах,я си карай както знаеш,та на влажна кожа напръскана с розовата вода на марката сложих точно 5 капки между дланите,стоплих леко и с потупни движения нанесох на лицето,а за шията и деколкето добавих още няколко. Легнах си и на сутринта ситуацията беше съвсем различна. Челото ми беше съвсем леко мазничко и до там. Кожата ми беше толкова мека,сияйна и свежа на вид,че останах без думи. Но знаете,че не вярвам на нищо от първото ползване,особено що се касае до мазила с противостареещ ефект. Продължих да тествам Majestic drop и като дневна грижа,но определено през последните седмици с покачване на температурите ми беше тежък и за моята кожа не става като база за грим (но и не е разработен за това). Лъсвах много бързо и особено навън и с маската фондьотена в долната част на лицето ставаше на петна. 

Затова продължи да бъде моята вечерна грижа. При мен забелязах определено по-сийна и мека кожа,някакси по-компактна и хидратирана в дълбочина.Нямам все още бръчки по лицето и немога да кажа дали действа за тях,но видях разлика в деколтето и шията,където нейзнайно защо имам повече линии за изглаждане. Може би,защото от не много време започнах винаги да слагам противостареещи продукти и там задължително сутрин и вечер,а е трябвало да започна още преди години,заедно с лицето.

Хареса ми много и това,че дозиран правилно не е изобщо тежък и мазен,дори върху моята смесена/мазна кожа. Хареса ми,че аромата е много деликатен и успокояващ,особено подходящ за вечер,ако и вие като мен не обичате силни миризми в леглото. 

Знаете любовта ми към серията със супер семена и серума с нероли,който обожавам...е този е в пъти по-велик и текстурата му още по-лека,но фукционираща.

Няма как да не дам и негатив,да за жалост има и това за мен е основната опаковката. Стъкло прекрасно с есенциален етикет,но пипетката е много неудобна. Натиска се отгоре,за да пусне продукт и на няколко пъти ми се хлъзга от ръката и пада (добре,че не се счупи). Трябваше според мен да е с помпичка айрлес,който си остават най-добрите и практични опаковки до момента. Всъщност не знам дали е възможно за Majestic drop да е в такава,но бих посъветвала Wooden Spoon да помислят върху това.


Ами май ви споделих всичко,което за месец имам като впечатление от продукта,ще ви актулизирам в инстаграм  как ми влия и в бъдеще. Следете ме там,защото всекидневно пускам сторита и пиша за десетки продукти,а и неща от ежедневието 💗

Ако сте го тествали и вие вече ще ми бъде много интересно да прочета и вашето мнение.

Вие се усмихвайте и бъдете здрави,

Галина

Публикуване на коментар

Вашият коментар е важен за мен,чета и отговарям на всеки с удоволствие :)

© GALINA BLETA. Design by FCD.