PERSONAL BLOG

ЛЮБИМИ ПРОДУКТИ CAUDALIE ЗА СИЯЙНА КОЖА!

19 ноември 2021 г.


Изоставих блога,знам! Тъжно ми е,че няма нови публикации,но пък съм активна в инстаграм и фейсбук,където ви споделям редовно продукти и неща от ежедневието.
За продуктите,които ще ви разкажа днес използвам вече няколко месеца и съм напълно готова с мнението си за тях. 
За френския бранд Caudalie ,съм писала и друг път. 98% от продуктите им,които съм тествала до момента са ми харесали изключително много,затова и продължавам да купувам нови.В началото на септември реших да си направя подарък за рожденият ми ден и си поръчах няколко продукта,които исках да тествам. Серията за проблемна кожа Vinopure,съм използвала още 2018 г.,но формулите са променени,опаковките също. Дори някой от продуктите са сертифицирани био. Заедно с тях взех и разгримиращото олио и маската за проблемна кожа,също от серията Vinopure. Получих и няколко травел размера продукти като подарък, серума Vinoperfect 10 мл.,любимата ми есенция,която също е обновена и е с добавена гликолова киселина 50 мл.,гел-крем Vinosource 15 мл.,любимият ми скраб за дълбоко почистване пълноразмерен 75 мл.,пяната за почистване на лицето 100 мл. и мини почистващ гел vinopure 30 мл. Да,от сайта са страхотни и пращат доста подаръци,което винаги е доста полезно.
Започвам да ви разказвам поред както ги използвам,въпреки че понякога променям някои вечер или сутрин.
Откакто открих двойното почистване преди 5-6 години някъде съм му голям фен и за моята проблемна кожа,то просто е задължително.
За разгримиращото олио на Caudalie бях чувала много суперлативи и веднага ви казвам,че ги заслужава всичките. Това е най-доброто,което съм изпробвала до момента и ще ви кажа защо?!
Самото олио е много леко,разнасясе изключително лесно и веднъж в контакт с вода се превръща в мляко,което премахва всичкият грим и мръсотия. Не оставя мазно лицето,което за жалост се случва в 90% от случаите с маслени разгримиращи продукти. Пробвала съм и други подобни олиа,но никога не са почиствали така добре с едно минаване. Слагам 3 пръски между дланите си,и разтърквам на сухо лице добре да разтвори всичко,след което намокрям ръцете и продължавам да почиствам,като олиото вече е мляко.Изплаквам добре,дори нямам нужда от бамбукова кърпа и лицето е абсолютно без грим и не е мазно (виждала съм основателката на бранда да го използва без да използва измивен продукт след това,но аз не пристрашавам,заради мазната ми кожа). 
Стъпка две е почистващия гел за проблемна кожа Vinopure. Не прави много пяна,но премахва всичко евентуално останало с лекота и почиства отлично кожата (често го използвам с ел.четката ми тип форео,но не е задължително).Текстурата му е като желе и ухае свежо и приятно.
Тоник,задължителен за мен,е стъпка 3.Vinopure  тоник е почистващ,матиращ и отлично свива порите,страхотен е! Не изсушава кожата,не лепне и ухае много приятно на грозде. В момента след него използвам и гроздовата вода за една идея повече хидратация преди крема (и крема ми е нов в момента,но за него като го тествам още).
Стъпка 4 есенция или серум. Започнах първо със серума всяка вечер,а от извесно време го замених с есенцията,понеже свърши. Серума е един от бестселърите на бранда и след като и на него обновиха формулата исках да го тествам,въпреки,че ми беше харесал и миналата година.
Имах едно петно на челото и намаля на 85% (показах ви в стори в инстахрам),бях изумена. Обновената му формула е 62 пъти по-ефикасна от продукти с витам C за петна.
Vinoperfect e именно за такива провокирани от слънце (каквото беше моето),акне,бременост и от възраста.Vineferina,която е една от активните съставки патентована от бранда е извлечена от сока на лозата. Изключителен продукт,който влиза и в моите бестселъри,а скоро ще си взема и голяма опаковка и ще продължа тратамента. 
За есенцията съм писала ТУК и потвъждавам всичко.
Докато беше още топло тук приключваше моята вечерна рутина,разбира се слагах и околоочен крем.
Сутрин започвам с почистване на лицето си с пяна (писала съм за нея),която е много деликатна и освежава кожата. Минавам с тоника,околоочен крем (в друг пост ще ви разкажа за тях) и преминавам към серума Vinopure със салицилова киселина,който намалява несъвършенствата,стяга порите и матира. 
Много ми харесва действието му и определено забелязавам кожата си с по-малко пъпки и несъвършенства. 
И последната стъпка в топлите дни беше Vinosource hydra gel,който е обогатен с пребиотична био вода от грозде и био алое вера и дава на кожата незабавна хидратация. Освен това я прави мека и свежа. Разкошен за лятото и по-топлите дни за всеки тип кожа.
Маската Vinopure използвам 1 седмично.Тя почиства порите,намалява несъвършенствата и черните точки. След употребата и кожата ми е сияна,свежа и матирана. Обожавам я!
Два пъти в седмицата правя скраб с крема за дълбоко ексфолиране.Той почиства и изглажда повърхноста на кожата,без да изсушава и я оставя гладка и сияйна. Разкош!
В инстаграм страницата ми има секция за Caudalie,там можете да разгледате снимките от петното на челото,което имах и прогреса,който постигнах със серума.
Ами мисля,че ви споделих всичко за тези прекрасни продукти,а ако нещо съм пропуснала...питайте :)

Усмихвайте се и бъдете здрави,
Галина 💓

Публикуване на коментар

Вашият коментар е важен за мен,чета и отговарям на всеки с удоволствие :)

© GALINA BLETA. Design by FCD.